söndag 9 november 2008

Hon lever!

Nej, jag har inte dött, jag har bara inte haft någon blogginspiration på några dagar. Eller, inspirationen har funnits men inte orken.

Igår var det inflyttningsfest hos Malin med sambo där jag träffade på en annan Tingsryds-bo. Det visade sig att vi hade några gemensamma bekanta, it's a small world. Var en väldigt trevlig fest med många goda kakor.

Jag gjorde även ett löfte, kommer lampan upp ska jag ställa till med en lampfest för att fira att pärsen är över.

Idag är det söndag vilket innebär, förutom att ringa till pappa, pyssla-om-mig-själv. Det är verkligen vad jag behöver just nu, känna mig lite fin och läsa en bok som inte är studentlitteratur.

3 kommentarer:

Anonühm sa...

Men vad är problemet med den där lampj*veln?!? Det är väl bara att använda slagborr/Karlssons klister/silvertejp/spikar/sprängdeg/kvinnlig list & charm??!? Är den inte uppe till sommaren (jag kommer och kontrollerar, det är inget hot men ett löfte) så flyttas nålen på Petraskalan ett par rejäla hack nedåt! :D

Anonühm sa...

Alternativt blir jag tvungen att sätta upp den åt dig ;)

Jo tjena sa...

Jag vet vad felet är :D Det är en sladd i taket som sitter lite fel och därför går det inte att få upp sockeln hela vägen upp men en kompis kommer ikväll och ska dona med skiten :D

Sätter du upp den åt mig bjuder jag på middag ;)