måndag 17 november 2008

Kan han så kan jag!

Jag har tydligen fått en granne som under tre månaders tid inte gjort ett ljud ifrån sig som helst plötsligt låter jävligt mycket. Den här grannen gillar att sjunga med i musiken han lyssnar på och det låter för jävligt rent ut sagt.

Så nu har jag bestämt mig för att ge tillbaka. Jag inledde min hämndaktion med några låtar från Backstreet Boys för att sen gå över till en ballad från Westlife och gjorde en fenomenal avslutning med lite Emil Jensen. Givetvis ville jag inte vara sämre än grannen så jag sjöng så högt jag kunde.

Jag väntar med spänning på hans motdrag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

GO PETRA GO!!!

Myrddin sa...

Uh? MEn? Är det inte han, asiaten?
Tror minsann jag sett honom.

Jo tjena sa...

Eeva - Tack!

Markus - Du tänker nog på han mittemot, den här grannen är afrikan