fredag 28 november 2008

Jag ska byta stad!

Om några timmar åker jag till Göteborg där RFSL Ungdoms vinterkonferens kommer att hållas. Ska bli en massa roligt!

Ser dock inte fram emot att åka tåg. Hade en dust med SL idag när tåget var 35 minuter sen. Plus att jag och SJ inte brukar funka i symbios. Fick ett litet sms av Markus innan som satt på tåget, placerad i en vagn full med barn. Han var bitter, jag fnittrade lite. Sen blev jag iskall. Jag tror på karma och tänk om mitt fnitter och skadeglädje kommer få mig placerad i en skrikvagn? Herregud. Jag har varit uppe sen halv sex idag och orkar inte med sådant.

Klockan är snart tre, tåget går 18.21 och jag har inte packat ännu. Har lite lätt panik.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, det är så avslappnande och nästan mysigt att åka tåg långt :) Lycka till!

Jo tjena sa...

Du är ju galen, mysigt att åka tåg?