söndag 9 november 2008

Jag vet inte alltid

Som bekant har jag bestämt mig för att spendera julen uppe i Stockholm och inte i Tingsryd. För andra gången på kort tid när jag pratar med pappa frågar han med hoppfull röst om jag inte har ändrat mig angående julen. Vilket jag inte har och skyller på att jag har mycket att göra i skolan. För hur säger man till en av dom man älskar mest att bara tanken på att spendera julen nere i Tingsryd framkallar panikkänslor och ångest, att varje jul så länge jag kan minnas har jag haft en stor klump i magen och mått dåligt utan kunna förklara varför? Vissa dagar önskar jag bara att allt kunde vara enkelt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj..Låter knepigt=/ Hoppas du får en mysig jul uppe i Sthlm iaf!

Jo tjena sa...

Anna - Ja, det är inte enkelt alltid. Du flyr Växjö under julen antar jag? =)

Anonym sa...

Japp det gör jag, hem till föräldrarna=)