torsdag 29 september 2011

Jo men det går väl lite åt rätt håll

Idag kom äntligen mitt tillstånd för att få övningsköra. Känns som en liten delseger i detta byråkratiska helvetesland. Jag har verkligen längtat efter att få komma igång med körkortet men efter allt strul känner jag mig mest trött när jag tänker på det.

I morgon ska vi till körskolan och visa upp oss. Håll tummarna för att kursledaren känner igen oss, speciellt K så han slipper gå om introkursen och för att jag inte tappar humöret. Jag har en nätt jobbhelg på en sisådär trettiosex timmar och att börja passet med att vara på pissigt humör är inget jag vill. Vill inte heller att min stackars man ska sitta i över tre timmar igen på en kurs han redan gått pga körskolan gjort en miss i systemet. Som dom även förnekar genom att påstå att jag inte är ärlig.

Som sagt, en smula trött på det är jag. Men jag är i alla fall snygg i håret. Men håll tummarna för oss i morgon är ni snälla.

Inga kommentarer: