onsdag 28 september 2011

Jag GÖR faktiskt saker på mitt jobb

Sen att vissa dagar är mindre produktiva än andra hör inte hit.

Idag var en sådan lite mindre händelserik dag. Vi i personalen satt mest och gäspade ikapp med våra boende. Efter en hel del tjat lyckades min kollega övertala mig att skaffa Wordfeud. Jag försökte verkligen kämpa emot långt in i det sista eftersom jag precis har tagit mig ur mitt Angry Birdsberoende. Det hela slutade med att vi fördrev lite mer än en timme med att spela. Jag vann, givetvis.

Och nu är jag fast. Jag älskar det där lilla plinget som annonserar att nu har någon av mina motståndare lagt ett ord. Däremot tvivlar jag på att Wordfeud är speciellt bra för mig, vinnarskalle som jag är. Jag ska egentligen hålla mig borta från sådant som går ut på att krossa sin motståndare till pulver. Jag blir bara så grinig när jag förlorar.

Men, om det är fler än jag som är fast i träsket heter jag Idrith. Men jag kommer krossa er. Bara så att ni vet.

2 kommentarer:

Fisken sa...

Idrith? Då SKALL du ju virka?
*oförstående*

Anonühm sa...

Din lilla jäkel, hade du inte sagt det hade jag varit lyckligt ovetande om Wordfeud...