torsdag 22 september 2011

Jag är verkligen gammal nu va?

Som ni vet har jag ju funderat lite på vad jag ska ge mina svärföräldrar i julklapp. Lite svårt eftersom jag aldrig har träffat människorna innan och hjälpen jag fick av K bestod utav svaret: eh men alltså, jag vet inte...dom gillar det mesta, du vet. Nej, jag vet inte!

Men så slog det mig helt plötsligt, jag köper någon fin vas eller ett fat från glashyttan i Kosta! Väldigt passande, finns mycket fint glas därifrån och sen blir det lite roligt med en småländsk anknytning. Kanske något från designern Ulrica Hydman- Vallien?

Det är så här medelålders kvinnor resonerar, eller hur? Säg att det inte är så!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra idé! Men om jag vore du skulle jag tagit nåt som är mer neutralt än den där (som i min mening är rätt ful)..

Fisken sa...

Ehhh...jag säger ingenting.

Anna sa...

Tycker det låter som en mkt klok idé!
Och det gör inget att du verkar gammal, vi tycker om dej ändå;)

Malinmupp sa...

Bra ide med något från Kosta =). Glöm bara inte att ta med dig en äkta småländsk ostkaka, ingen jul är fulländad utan den!

Anonühm sa...

Allt var lugnt till UHV - då ylade tantlarmet igång.