tisdag 4 augusti 2009

Tack så jävla mycket Eon och Telia fucking kundsupport

Jag vill tacka dig din jävla idiot i grävmaskin som utför grävjobb åt Eon igår. Tack så in i helvete för att du grävde av en Teliakabel så att hela gatan stod utan telefon i över 30 timmar. Vi som även har internet och tv genom Telia inte fick något att fungera. Om ni hade gjort ert jobb och märkt ut kablarna hade ni kanske fattat att på vissa ställen gräver man bara inte.

Ett stort tack till dig din dryga stockholmsjävel som skickade mig till en elektronisk röst som konstaterade att ni inte fick kontakt med vår utrustning fjärde gången jag ringde. Jag kommer aldrig att förstå varför människohatare som du söker sig till sådana jobb. Fick du jobbet för att din morsa är en arbetsledare eller? Det är den enda logiska förklaringen jag kan komma på. Jag ville veta om en tekniker var utskickad, att det inte fanns någon kontakt med utrustningen det hade jag redan förstått första gången jag ringde.

Jag har varit djupt förbannad på Telias kundtjänst, jag tror tamigfan att ni kniper första platsen som den jävligaste kundsupporten från ComHem. Jag ville prata med en fysisk person och höra om det var ett driftfel, inte prata och knappa mig fram med en jävla elektronisk röst. Hatar ni era kunder eller är ni bara jävligt lata? Så många gånger som jag ringde för att få raka svar ska man fanimig inte behöva ringa. SJÄTTE gången jag ringde kom jag till en kanonhärlig kvinna som kopplade mig RÄTT, till en kille som kunde ge RAKA svar och förklara läget för mig. Hur jävla svårt ska det vara Telia?

1 kommentar:

Therese sa...

Det får ju till och med SJ att låta som roligt. Däremot vill jag nominera tele2 till tidernas sämsta service och bemötande. Har haft mer kontakt med dem än med typ mamma det senaste året. Sa upp hela abonnemanget när snubben som skulle hjälpa mig istället skrattade åt mig för att jag haft så mycket problem. Men ja... jag fick ju iaf prata med en riktig människa...