söndag 30 augusti 2009

En dag på Ikea...eller en dag då jag långsamt ville döda hela världen

Jag ska aldrig mer åka till Ikea på en söndag när det precis har varit löning. Aldrig. Jag har nog aldrig hatat förvirrade föräldrar med barnvagnar som jag gjorde idag.

Det var tur att Linus var med annars hade jag bara gått och gnisslat tänder. Nu hade jag någon jag kunde bita på under kampen om vagnen. Människor som såg oss måste nog ha tittat efter filmkameror som ett bevis på att "I en annan del av Stockholm" spelades in.

3 kommentarer:

H sa...

Hahaha, nej det misstaget gör man bara en gång. Precis därför jag inte går på marknader heller. Jag vill inte råka döda nån. Hoppas det är bättre mitt på dagen imorgon när jag ska dit...

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Ha ha... känner igen det där... nej, bästa tiden att gå på ikea är helgen innan löning precis innan stängning eller gärna mitt i veckan innan stängning:.))

Tack för kommentaren också... du slog huvudet på spiken;.))

Fisken sa...

Då såg vi säkert... Jag var den bittra killen med låst blick på kassorna som släpade två skrikande småkillar genom IKEA Barkarby runt stängningsdags.