lördag 13 september 2008

Jag är ute igen!

Efter en viss tids ointresse för allt och alla i dejtingsyfte gick jag med på att bli ihoptussad med en kompis pojkväns kompis. Så efter en trevlig middag och bio med Therese (ja, jag hittade något att ha på mig långt inne i garderoben och jag kan starkt rekommendera Patrik 1,5, se den!) var det dags för att möta upp M. Det var lite nervöst faktiskt men han visade sig vara väldigt trevlig. Dock ligger han i skilsmässa och har två barn, att han är estetisk som fan är väl det som väger upp det hela. När vi satt på Ljunggrens utbrast han helt plötsligt "Du är i farten hela tiden men du ser så fräsch ut!" Jag log bara och tänkte att hemligheten heter smink, med en diskret makeup kan nästan alla se fräscha ut. Trevlig var han men det lär inte bli mer än så här.

Dessutom hade Hans Fahlén den största snusprilla jag sett någon någonsin få in i käften.

Och på vägen hem såg jag henne igen. Den här gången pratade vi. Hon kände igen mig från förra helgen när jag var på Klubb G men vågade inte prata med mig då. Underbart söt är hon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

öde på bröde :)

Anonym sa...

Oh, det kke finns hopp för ett filmslut igen då!=P

Har oxå tänkt se Patrik 1,5=) Troligen blir det nästa vecka..Ikväll blir det dock Mamma Mia!=)

Jo tjena sa...

Eeva - haha verkligen

Anna - Jag hoppas lite på det faktiskt :p Åh, jag älskade Mamma Mia, förutom när Pierce Brosnan sjöng. Vad tyckte du om den?

Anonym sa...

Hoppet är det sista som överger en=P
Hehe. Åh ja den var riktigt bra! Sådär myshärlig! Lär köpa den på dvd sen så jag kan se den om igen=)