söndag 21 september 2008

Ibland blir det bara jävligt bra

Igår var jag på trevlig teater (Hedwig and the Angry inch) med trevliga flickor. Jag blev kär i huvudrollsinnehavarens röda lackskor med hög klack. Undra om jag kan maila kostymförrådet och fråga om skapelserna finns att köpa någonstans i storlek 38.

Efter teatern åkte jag hem till Linus där även Markus befann sig. Vi utbytte sexhistorier tills jag hade kramp i magen av allt skratt. "Är väl bara att ta i munnen och svälja" blev kvällens mest sagda sak efter att jag kom med ett inlägg i pillerdiskussionen.

På väg hem blev det byte till tåg och jag placerade mitt vackra anlete i en något varmare väntkur. "Ska'ru ha en?" Jag vänder lite på huvudet och ser en a-lagare sträcka fram en påse med Fisherman's friend. Varför ditt gamla as pratar du med just mig? Är det för att jag sitter helt själv, glor uttråkat åt ett annat håll och försöker sända ut prata- för- helvete- inte- med- mig- signaler? Och nej, jag vill inte ha en karamell av dig och stäng gylfen för i helvete.

5 kommentarer:

xixa sa...

Jag vill också vara med eeeer!

Anonühm sa...

ibland får jag för mig att jag ser farlig ut, det är aldrig nån som erbjuder mig fisherman´s. eller knark. eller kanske det är så att jag står på motsatt sida, med prasslande papperspåse fylld med lösgodis.

Jo tjena sa...

Xixa - Varför bor du i Umeå fööööör?
Anonühm - Testa med choklad?

Anonym sa...

Chokladen har jag ätit upp själv :P

Jo tjena sa...

Anonym - Snåljåp ;)