lördag 6 september 2008

Ska man fira ska man göra det ordentligt!

"Happy birthday to me, happy birthday to me!" Så var jag 21 då...och den vanligaste gratulationen jag har fått är "Grattis! Hur känns det att bli gammal?"

Igår dansade jag loss tillsammans med Linus på Klubb G's schlagergolv. Bara det säger väl något om vilket inyktert tillstånd jag var i men det var inte det värsta utan jag kunde varenda text utantill.

Nu ligger jag bakfull i sängen, snart är det dags att kravla sig upp för att göra en runda på systemet inför kvällens födelsedagsfest.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh grattis så mycket!=)) Ha en finfin dag!

Anonühm sa...

--<--@


GRATULERAR :D

(eftersom mina privatefterforskningar inte luskade fram nya adressen och meliga Interflora inte kunde köra ut en bukett på min vägbeskrivning får du hålla till godo med en tangentbordsros...)

Jo tjena sa...

Anna - tack så mycket =)

A - Aaw, så gullig du är, tack så mycket :D