lördag 13 september 2008

Jag har faktiskt saknat det

Fick ett litet samtal idag som fick det att klia i mina fingrar och jag kunde bara inte säga nej. Jag ska börja skriva i en tidning igen. Det blir inte speciellt ofta men det ska bli ruggigt skönt egentligen. Skrivandet är en del av mig och med tanke på att det inte blir så ofta som jag skrev innan kommer jag inte har några problem att eventuellt hinna med två andra större, men hemliga än så länge, projekt. Jag vet, jag vet, jag hatar också att läsa om hemliga projekt i bloggar men det här är två stora projekt som kommer förändra mycket så innan jag vet att dom kommer gå i lås kniper jag käft.

Vilken tidning jag ska skriva för? 4H's medlemstidning Klöverbladet, bara att ni kan läsa ännu mer av mig borde vara den perfekta anledningen till att gå med i 4H!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Okey. Tack för tipset!

Anonym sa...

bää bää bää bää

*klappar imaginära får*

Jo tjena sa...

Anonym - Ja för det enda vi gör i 4H är att klappa får...

Anonym sa...

Hejsan, haft en bra helg? :)

Var gärna med i min frågestund i bloggen!

Anonym sa...

Oh vad kul det låter!=)