onsdag 18 augusti 2010

Jag har ju glömt!

Jag fick en utmärkelse av Hypofysen!



Yey och tack säger jag!

Med den här utmärkelsen ska man även länka till 7 andra bloggar men jag har stora problem med att bara välja ut sju så därför, alla som ligger i min länklista får den här av mig.

Sen ska man dessutom skriva sju saker om sig själv som man inte har berättat innan och eh, ja, det har jag lite svårt med. Jag berättar väldigt mycket om mig själv här i bloggen. Men ska försöka.

- Jag spelade teater i sju år
- Jag sover ofta med en lampa tänd
- Min ena lilltå saknar nagel
- Jag målar nagellack där nageln skulle ha suttit för att det inte ska se helt vrickat ut
- Ibland drömmer jag fortfarande om att sadla om helt och utbilda mig till journalist
- Jag tycker inte om att sova ytterst eller nära en dörr
- Jag tycker om att äta sniglar på restaurang

1 kommentar:

EmilyStrange sa...

hahaa, kul att du målar lilltån utan nagel ;) jag har nog aldrig målat mina tånaglar tror jag, trots att jag har alla kvar :D

och tack så mycket, såg att jag fanns med i din länklista. jag skrev ju en såndär blogawardlista förra veckan, så jag hoppas du har översyn med att jag inte gör det igen hehe.. däremot får du gärna fråga om det är ngt du undrar över :P