tisdag 31 augusti 2010

Bildbomb!

Så här många bilder samtidigt har ni aldrig sett i den här bloggen...


Där inne fanns en underbar staty av Dalí, tyvärr
fick jag inte chans att smygfota den.


Däremot lyckades jag smygfota inne i en kyrka...

I fikuslunden som jag blev smått kär i.

Jag brukar aldrig längta efter en kall öl,
men där och då var det oerhört gott.

Utsikt från standkrogen

God mojito

Även jag vistades på stranden.
Under parasollet givetvis.

Ännu godare caipirinha i lunden.


El turisto!

På väg ner från horkvarteret såg jag även fortet

Museet som fick mig på villovägar

När jag dör ska jag också ligga i en
glaskista till allmän åsyn.

Dead man walkin'!

Utsikt från fortet

Varmt som fan var det där uppe.


Glass är alltid gott


En inte så glad Petra på flygplatsen
tillbaka till kalla Sverige

5 kommentarer:

Huskatt sa...

Härligt glad på nästan alla bilder (det är ju den sista där, men den är ursäktad)

Anna sa...

Härliga bilder!:)

Fisken sa...

Vad roligt att det föll mamma på läppen! Jag tror att du kan räkna med fina julklappar från henne i år... :-D

EmilyStrange sa...

fasen vilka fina bilder. ni måste ha haft det riktigt gött!! och vad kul att se fler bilder på dig också. "man" vill ju liksom ha ett ansikte på bloggerskan "man" följer ;) man=jag.

Jo tjena sa...

Huskatt - Ja, vem blir inte glad av att få lite värme och sol? =) Sista bilden ja...inte lika glad nej.

Anna - Åh, tack =)

Fisken - Varför tror du att vi drog iväg henne på den här resan? ;)

Emily - Ja, det var så himla härligt! Haha tänkte nog att du skulle gilla att det kom lite fler bilder ;)