tisdag 24 augusti 2010

I bring sexy back!

En utav mina pre-födelsedagspresenter var en privat sminklektion på Make Up Store. Vilket jag kan behöva som helst inte lämnar mina trygghetszoner när det gäller smink. Idag gick temat i lila, glitter och sotning. Om jag är nöjd med resultatet? Hell yeah! Bjuder på två bilder idag, ena för att jag ser så satans bra ut på den och den andra för att man ser färgerna jag blev sminkad i lite bättre. (Klicka på bilderna så ser ni bättre!)

Good cop.

Bad cop.

5 kommentarer:

EmilyStrange sa...

jädrar vilka intensiva ögon, det riktigt lyser om dem! snyggt!!

Hypofysen sa...

Jag är också sån att jag gör likadant för det mesta o bara byter ögonskugga. Aldrig fått sotning att bli bra. Ser helt livsfarlig ut tycker jag. Hur mycket ha-begär fick du för deras produkter som de använde? ;)
Jättefint :)

Daniel sa...

Damn, riktigt snyggt! :)

Jo tjena sa...

Emily - Tack! Var just det jag ville, att ögonen skulle få fokus och det blev riktigt bra!

H - Ja, har aldrig vågat mig på att sota men nu jävlar ska jag också klara av det. Haha om jag fick! Men är så bra, fick presentkort på en sådan privat lektion och då får man även produkter till det värdet (500 kr), la bara till drygt 120 själv och fick allt förutom foundationen (som jag redan hade), perfekt =)

Daniel - Aaw, tack!

Huskatt sa...

Shit ! Det var inte illa :D Snajsigt!