söndag 13 september 2009

Söndagar är fan inga bra dagar

Fick ett intressant sms innan av min kollega i växeln. Tydligen kan vi bli av med våra jobb om någon månad. Vår samordnare från bemanningsföretaget har mailat kollegan och varit vag i beskrivningarna men sagt att efter oktober ser det osäkert ut med jobb. Jag har inte fått ett sådant mail. Tack så jävla mycket.

Jag gillar inte att samordnaren inte skickar ut information till oss båda, samtidigt. Riskerar vi att bli av med jobben vill jag veta det i god tid så jag kan söka nya jobb. Givetvis.

Jävla pisshelvetessatansfanskapssöndag.

4 kommentarer:

Anonühm sa...

Ta det med ro, det kanske bara är din kollega som ska bli av med jobbet.

Jo tjena sa...

Anonuhm - Nej, det rör vår tjänst. Vi delar på en tjänst och det är tjänsten som det just nu tydligen diskuteras om den ska få finnas kvar eller inte.

Nykteristfinnen sa...

jaaa... hata söndagar! det gör jag!

greken sa...

jävla skit men sök redan nu efter något annat kul så kan dom dra åt skogen om dom ska vela och hålla er ovetandes! hoppas måndagen blir bättre :-)