lördag 26 september 2009

Han finns på riktigt hörrni!

Efter att ha fått gliringar i nio månader från vänner som inte tror på att R finns utan att jag fotar random kille i IKEA-katalogen och visar upp var det dags för att introducera R för mina vänner. Efter att jag och R fått sockerchock efter fikat på Kladdkakan mötte Linus upp.

Att kalla mig nervös är en underdrift. Käften gick i 180 på mig nästan konstant. Som tur var kom Linus och R väldigt bra överens. Jag tom fällde en liten glädjetår efteråt.

Så, alla ni tvivlare, Linus har bevisen på att R existerar!

3 kommentarer:

H sa...

Hur har du lyckats hålla honom från att träffa dina kompisar i nio månader?!

Jo tjena sa...

Inte så svårt egentligen, helger är den tid som jag och R har mest tid att ses på så det blir lite helig tid. Och sen har han inte vågat.

Anonym sa...

Inte vågat? Är han 14 eller?