måndag 28 september 2009

Nu dansas det här hemma!

Eftersom att R jobbar i närheten av min lägenhet ser han det som en ypperlig chans till att slippa donken, max och alla liknande ställen för lite hemlagad mat. Smått grönsaksfobiker som han är försöker jag vänja av honom med massa blomkål, brocolli och annat som "inte är mat för en riktig man" enligt R. Idag kom han dock hem med en överraskning. Två byttor med Ben and Jerry's. Herregud vad jag älskade den karln just då. Ger mig dock fan på att det var ett mutförsök till att slippa alla grönsaker.

Nu är dessutom en stor del av hemtentan färdigskriven! Det ska jag fira med lite glass framför Ankan och company senare.

3 kommentarer:

mikebike sa...

Shit vilken kärleksgåva ;)

H sa...

Man måste lura i dom grönsakerna...sen är dom fast ;) Hade det precis likadant men nu äts det mycket grönsaker här. T.o.m broccoli ibland.

Fisken sa...

Ben & Jerry's med broccolismak?