måndag 14 september 2009

Och helt plötsigt började all teknik hata mig

Jag vet mycket väl att jag inte är teknisk av mig men det här är fan löjligt. Väckarklockan jag fick av R ville inte fungera riktigt som jag ville och bestämde sig för att inte sätta igång larmet alls. Trots att jag hade lyckats med det tidigare. Nåja, ingen större skada skedd tänkte jag, jag har ju faktiskt larm på mobilen. Jo tjena. Helt plötsligt ville larmet inte fungera alls även om det hade fungerat varenda dag fram till igår. Jag surnade till lite och ställde helt enkelt in att jag skulle på möte i kalendern för att ett jävla larm skulle gå igång. Då funkade det.

I morse gick jag runt i lägenheten och undrade varifrån det störande brusandet ljudet kom. Det visade sig att jag trots allt hade lyckats ställa min klockradio. Men radio som jag hade ställt in det på hae försvunnit. Och den har fortfarande inte kommit tillbaka. Jag har rådfrågat manualen, kollat så att det verkligen är FM jag är på och pillar men nada. Bara ett jävla brusande.

Jag ska flytta till en grotta så jag slipper sådan här skit.

Inga kommentarer: