söndag 6 september 2009

Och snart är den här födelsedagen över

Jag har fått så mycket fina grattis-hälsningar via telefon, sms (innan batteriet dog vill säga), Facebook och via mail, att jag blir helt rörd!

Den här födelsedagen har varit helt underbar och började firas redan igår. R hade fixat bord på ett kubanskt ställe som vi har försökt få bord på ett bra tag och bjöd på en underbar middag! Idag väcktes jag av att pappa ringde kvart över nio för att gratta. När jag väl hade fått upp R gjorde han en jättestor frukost åt mig som inleddes med en kladdkaksmuffin och "ja må hon leva". Jag blev så rörd att jag nästan började gråta. R är inte den som tar ton om han inte måste om jag säger så.

Sen har dagen bara fortsatt att vara underbar. R har pysslat om mig som en riktig prinsessa och jag fick flera jättefina presenter av honom. Han lät mig tom bestämma vad vi skulle äta för middag som han tillagade och diskade efter utan att klaga en enda gång. Det blev en underbar saffransrisotto med räkor och svamp.

Det här har helt klart varit en utav mina bästa födelsedagar.

5 kommentarer:

Anonühm sa...

GRATULERAR!!!

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Här är det någon som är bortskämd med en bra man... åh... kanske kan du hyra ut honom till mig när min arbetar;.))

Men när man fyller år, ja, då får man faktiskt ha dem för sig själv;.)) Grattis grattis!

fisken sa...

Grattis! Mysigt... jag anar baktankar? *Asg*

Anna sa...

Åh grattis så mycket i efterskott!=)

Jo tjena sa...

Anonuhm - Tack =)

Tack så mycket Anna =)