tisdag 17 februari 2009

Things are what you make of them

Jäklar vilken dag! Jag har kämpat med min hemtenta i ett antal timmar under dagen och känner mig helt fucked up i huvudet. Att skriva 5-7 sidor om en enda fråga på fyra dagar är fan inte nådigt. Vilket innebär att jag har haft några mindre gråt - och svordomsattacker under alla timmar.

Jag passade även på att fylla i alla papper till det Eventuella barnet. Känns lite smått surrealistiskt, att skriva om mig själv och veta att om 18- 19 år kanske någon läser allt och ser min bild. Eller så är det bara en fint av kliniken. Visar sig mina ägg inte vara fruktbara komer dom hänga upp min bild på väggen och råvägra om jag skulle få för mig att göra det en gång till.

Nu sitter jag nyduschad och nypeelad, doftar gott av persika och är rätt avslappnad. Eller ja, så avslappnad man kan vara med en tenta hängandes över en. Ikväll är det dock Brottsofferjouren som gäller!

Inga kommentarer: