torsdag 26 februari 2009

Det är inte lätt när det är svårt

Det är inte lätt att dejta en egen företagare som är tävlingsinriktad till max. Jag fick storstryk igår i biljard. Mina ursäkter var mina, för kvällen, tre handikapp; jag är vänsterhänt (biljardbord är INTE designade för vänsterhänta), har bröst som är i vägen samt PMS. Hur lätt är det att koncentrera sig på ett spel som man bara associerar till sex?

Hemma hos mig blev det chokladglass och Band of Brothers men inget ligga. R var tvungen att åka hem för att kunna arbeta tidigt idag. Ja, jag blev en aning besviken, jag hade rakat benen och allt! Som tur var verkade han förstå hur besviken jag blev så ikväll kommer han sova över. Får jag inte ligga ikväll börjar jag gråta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om du inte får ligga så kommer jag gråta med dig! Jag lever ju på ditt sexliv ;)

Anonym sa...

Ha, jag spelade också biljard igår. :D Och jag skulle vilja ha en lite mer utförlig förklaring till varför det inte är designat för vänsterhänta. :)

Jo tjena sa...

Greken - Du får uppdateringar så snart det händer något, jag vill ju inte att du ska gråta ;)

Maqs - Jag säger bara: allt är omvänt! En högerhänt har det mycket lättare! Testa själv får du se ;)