lördag 27 oktober 2012

Kick offer alltså...

Jag har nog fortfarande inte riktigt hämtat mig från kick offen jag var på torsdag till fredag. Det var...händelserikt. Mycket intressanta diskussioner, god mat (rödingen smälte på tungan!) och mycket alkohol. Och att jag inte blev sjuk är ett under, så som jag sprang mellan den fesljumma badtunnan och bastun. Sprang liksom barfota på snö och is, i enbart badkläder. Bra där.

Jag berättade även för en kollega om mitt siffersystem jag har när jag skriver shoppinglistor. Alla såg lite konstigt på mig efter det. När jag berättade att jag dessutom kombinerar siffersystemet med ett färgsystem om det är längre listor vi pratar om, ja då var alla villiga att hitta ett ledigt rum åt mig på jobbet. Nästa gång ska jag komma ihåg att inte berätta om mina små egenheter för kollegorna. Jag jobbar på lite fel ställe för att komma undan med det som "gulligt".

Inga kommentarer: