onsdag 5 januari 2011

Vad vore livet utan lite drama?

Neeeeej! skrek jag nästan rakt ut när jag upptäckte den nya leverfläcken på Berit. Jaha, malignt melanom igen då suckade jag och tyckte den var själva fan att den inte kunde komma tillsammans med dom andra när jag trodde jag skulle dö sist. Det var lite panik i min kropp.

Helt plötsligt hade jag leverfläcken på fingret. En del utav fläcken i alla fall. Jag trodde jag hade drabbats av ett supermuterat malignt melanom och att jag skulle bli hela världens försökskanin. Forskare skulle stå i kö för att få en titt på fläcken och jag skulle grina ut hos Oprah.

Sen slog det mig. Jag åt choklad innan.

Nej, jag är ingen hypokondriker.

5 kommentarer:

Huskatt sa...

hahahaha, och jag som fått för mig att inget ont kan komma av choklad :)

Hypofysen sa...

Hahaha! Precis när jag behövde ett skratt :)

ullebengtsson sa...

Hahahaha, såklart är du ingen hypokondriker:)

Heffler sa...

Fullkomligt normal reaktion. Jag brukar noja över varför mina fingrar blir gula när jag äter ostbågar. :D

Jo tjena sa...

Huskatt - Jag trodde att choklad var safe liksom.

H - Haha kul att jag kunde hjälpa till ;)

Ulle - Säger ju det ;)

Heffler - Gulsot!