torsdag 6 januari 2011

Gå och sug av ditt jävla ego eller något

Det trillade in ett sms innan från en bekant och trodde jag skulle explodera. Efter ett par års bekantskap har det precis gått upp för honom att jag är bi och han var grymt besviken på att jag inte berättat det för honom när vi rumlade runt. Men är det min jävla skyldighet att berätta för alla att jag gillar tjejer också eller? Innan jag hunnit svara kom nästa sms. Han kom på att jag precis upptäckt hur sexigt killar tycker det är med två tjejer och börjat leka lite. Givetvis tillsammans med en snubbe också. Jag riktigt såg framför mig hur han gick upp i spinn på tanken, en trekant med två tjejer. Hur vi var med honom och tillfredsställde hans jävla ego. Ja jävlar i det, det skulle vara något att berätta i bastun för alla andra killar! avslutade han messet med. Fy fan vad arg jag blev. Jag är inte till för att tillfredsställa hans ego, min sexualitet är inte någon jävla kul grej som jag påstår mig ha för att han ska ses som kungen i bastun. Jävla idiot.

Seriöst. Ibland funderar jag fan på att inte berätta för en jävel hur det ligger till med min sexualitet. Jag får bara höra hur sexigt det är med två tjejer och det verkar vara en självklarhet att jag ska vilja ha en trekant. För jag är ju bi. Det är sådant vi gör. Men inte en jävel frågar om jag faktiskt vill blanda in en till i leken. Tjej då alltså. För en kille är ju inte att tänka på. Det är inte sexigt tydligen. Att det ses som en självklarhet gör mig riktigt jävla förbannad. För det är inte en självklarhet.

Sen det faktum att jag blir kär i tjejer också verkar inte existera i dessa jävla mäns huvuden som går på som ångvältar på ecstasy. Nej då. Dom frågar bara hur jag vill att en man ska vara, vilken typ av killar jag blir kär i och om jag känner någon annan tjej som vill vara med. Fortfarande utan att bry sig om vad jag vill.

Jävla idioter.

13 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Jag förstår verkligen hur du menar och jag blir också arg. Poängen är ju att man är ett sexuellt subjekt! Kärlek,kåthet, onenightstands, att älska - gör man för sig själv, inte för att tillfredställa någons ego eller bli en bra bastuhistoria.

Anna sa...

Gaah, vilka jäkla idioter det finns!

Fisken sa...

---och som vanligt är det inte han som skrivit brevet som är med i filmen.

Huskatt sa...

Vilken riksidiot! Och så fasansfullt typiskt killar. Inte ett dugg lustigt att väljs bort helt.

Som jag glatt påpekade för min son "Allt skit du ser i porr, att HON dregler runt på honom, det är skitfel, på riktigt är det HAN som fjäskar runt för henne..."

Heffler sa...

När jag tycker att någon är riktigt dum i skallen, så brukar jag säga "det skjuts för lite". Och sällan har det uttrycket passat bättre.

I samma liga har vi alla killar som tror att de ska bli våldtagna om de visstas i närheten av en bög. Eller kör med "klassikern" -"visst är det okej om du är bög, men stöter du på mig så slår jag ihjäl dig." Mmm, fullt normalt. Inte.

greken sa...

vilken jävla idiot!

Hypofysen sa...

Men åh! Jag blir så trött på alla föreställningar som verkar härstamma från porren. Sen den här kommentaren från samma puckon: "Men två kvinnor är mer naturligt, bögar är ju bara konstiga o äckliga." Min nya killkompis drömmer om en trekant -med en till kille :)

Har dom nån gång tänkt tanken att vi tjejer har sex för vår egen skull o inte för att tillfredsställa en man?

ullebengtsson sa...

Var är du?

Heffler sa...

Hur är läget här då? Har Mr Katt Fritzlat dig, och låst in dig i sin källare?

Daniel sa...

Suck när 2 kvinnor älskar, då e det porr, erotiskt & uppeggande för killar. Men 2 män, då e det skandal & äckligt.

Hypofysen sa...

Var har du tagit vägen?! Nu börjar jag bli orolig.

fisken sa...

Kom tillbaka är du snäll. Jag saknar dig!

Lfthmn sa...

Inte för att det är någon ursäkt, men män har inte tillräckligt med blod för att fylla upp två huvuden samtidigt. Nio av tio män blir korkade när de blir kåta, det är lika oacceptabelt som sant. Hoppas du klöste till med något riktigt dräpande tillbaka!