torsdag 20 januari 2011

Jag är så jävla pryd ibland

Jag pratade med en kille på krogen för ett tag sen. Ni vet, som man gör ibland. Schysst! En ny polare! tänkte jag, Petra aka Blindstyret. Speciellt efter att han sagt sin ålder. 20 going for 21 som han själv sa.

Efter ett par öl för mycket lutade han sig fram, blinkade mot mig och sa alltså, jag vill ha dig! Prydheten i mig drog i nödbromsen direkt! Herregud, han var ju knappt ens könsmogen! Jag har syskonbarn i hans ålder och dom är ju för fan barn! Inte några sexuella varelser.

Så, vad säger du? Hem till dig? sa han och såg på mig. Jag svarade med att beställa in en shot jäger, svepa den och stamma fram något om att jag var tvungen att leta upp mina kompisar.

Jag ser mig som en rätt open minded person, men 20 bast! Det känns som rena rama barnarovet! Herregud, jag rodnar bara jag tänker på det.

7 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Här tycker vi HELT olika:-)

Huskatt sa...

hahahaha, jag har som fått för mig att du är max 25 år?

Anonym sa...

Haha, du är väl bara några år äldre själv. Det är väl ingenting :)

Hypofysen sa...

Är inte du 23 o blir 24 i år? Men han kanske kändes som 18?

Jo tjena sa...

Ulle - Men så är du lite äldre än mig och kanske vill ha lite lammkött ibland ;) Jag gör ju tvärtom, skaffar mig ett mört får för att känna mig lite ung.

Huskatt - Haha jag är 23

Anonym - Jaa, bara något år äldre än honom men eftersom han var lika gammal som mina syskonbarn tyckte jag det blev lite jobbigt. Jag ser på dom som barn. Sex är något dom inte vet vad det är. I min värld.

H - Helt rätt, 23 going for 24.

Fisken sa...

Jag var skrattade så jag var tvungen att ställa mig upp för att bli av med krampen i magen! Allvarligt? Go for it! Du vet ALDRIG när du får chansen till lammkött som Ulle så påpassligt antyder här. Snart sitter du som jag och tycker att gamla tanter som Finnpajsaren och Huskatt är lammkött. ;-)

Jo tjena sa...

Fisken - Haha jag vill inte ha lammkött! Jag vill ha ett mört får. Dom får mig att känna mig ung.