måndag 31 januari 2011

Jag tror jag lägger ner det här

Med att dejta alltså. Herregud.

Senaste tiden har jag mest träffat lite speciella människor. Trevliga, absolut, men kanske inte alltid med alla kantareller i korgen. Missförstå mig inte, jag har träffat en del människor som varit otroligt härliga också. Men dom har inte varit i majoritet om jag säger så.

Jag är egentligen bara ute efter en sak och tänkte att det kommer vara piece of cake. Jo tjena. När jag insåg att min två sidor långa kravlista skulle vara svår att pricka sänkte jag successivt mina krav. Nu är jag på nivån så länge personen inte behöver en påse över huvudet.

Hur svårt ska det vara att få sig ett bra ligg med en fullt vettig människa egentligen?

4 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Vad är väl en bal på slottet?

L sa...

Vad ska du med påse på huvudet till när det finns sprit? :)

Heffler sa...

Man kan ju tycka att det borde vara en bit tårta ja. Men att döma från de anekdoter som du delar med dig av här, så förstår jag att du backar ur. Fritzel-typer med katter, snubbar med ett ego som får Silvio Berlusconi att framstå som ödmjuk och så en del som bara verkar vara psykopater i allmänhet.

Själv är bäste dräng kanske? För jag tycker inte att du ska tumma på kraven. Man har rätt att vara kräsen, även om man är sugen på tårta.

Huskatt sa...

Va?! Ska du lägga ner redan? MIG har du inte dejtat ett endaste dugg ;)