fredag 21 januari 2011

Typexempel på freudiansk felsägning?

Eller hur man livar upp en after work?

Jag följde med en kompis på after work med hennes jobb för ett tag sen. Trevligt gäng det där. Jag hamnade jämte en kille som jag började prata om singellivet med efter ett tag. Vi gled in på det här med dejting och hur det kan vara.


Ja, du lär väl ha en lång väntelista för att få en dejt med dig sa han och blinkade mot mig. Jag ryckte på axlarna och sa äsch, jag vill mest bara ha lite kuk. Killen såg ut som om han skulle trilla av stolen och jag insåg vad jag hade sagt. KUL! Jag vill bara ha KUL! nästan skrek jag. Oh the shame säger jag bara.

Han nästan vek sig av skratt och jag ville bara sjunka genom jorden. Givetvis blev alla i närheten nyfikna på vad som hänt.

Petra berättar lite om sitt dejtingliv, Freud hade älskat henne tjöt killen.

Det dröjer nog tills jag följer med kompisen på after work igen.

7 kommentarer:

Kitty sa...

Åh, du skulle trivas så bra med mina kollegor. Det går inte en vecka utan att vi skrattar så vi gråter och en kommentar som din skulle vara helt naturlig.

ullebengtsson sa...

Sådana sms har man väl skickat *rodnar*

Lfthmn sa...

Sjukt kul! :-D

Ms Spider sa...

Mmm, det finns tillfällen man önskar det fanns en rewind-knapp...

Anna V sa...

Åhh, du är ju fantastisk!:)

Hypofysen sa...

...o här sitter jag o skrattar högt för mig själv... :D

Jo tjena sa...

Kitty - Åh, jag vill jobba med er!

Ulle - Jag tror inte att du kan rodna...

Skrållan - Haha ja, i efterhand :P

Ann-Katrin - Exakt!

Anna - Haha äsch, inte då

H - Kul att jag kunde liva upp din kväll ;)