torsdag 20 januari 2011

Om att gå på dejt

Så..vad sägs om ett glas vin hemma hos mig? sa dejten när vi tog oss på ytterkläderna efter middagen. Jag log och svarade att det hade varit trevligt men att jag var trött efter en lång dag, gärna en annan gång däremot. En kram och vi gick åt varsitt håll.

Ett par minuter senare plingade det till i min mobil. Snyggt sätt att be någon dra åt skogen utan att säga det rakt ut. Men tjejen, jag är en tuff kille läste jag. Jaha, säga som det är...

Vill han höra om vilken jävla mensvärk jag hade under hela middagen? Hur jag nästan lipade när han var på toa och jag insåg att jag glömt mina Voltaren hemma? Jag tvivlar starkt på att han vill ha en stel tjej i sin soffa som hon är livrädd för att bloda ner. Kul att hångla med en stel pinne som inte ser fram emot att mota bort en ivrig hand från troskanten.

Jag svarade att jag ärlig talat haft en trevlig kväll men att jag just nu led mig genom lingonveckan. Du är verkligen inte bra på att dissa... fick jag tillbaka.

Hej stolpskott.

9 kommentarer:

Lfthmn sa...

Men...?

Kan inte göra mycket annat än att skaka på huvudet och undra vad det är för fel på vissa. Låter som att han har dåligt självförtroende och förväntar sig att bli dissad. Nästan komiskt, faktiskt. Stolpskott.

Lix matte sa...

Mäh! Snacka om stolpe ut!

Huskatt sa...

Låter aningen osäker den killen :D

ullebengtsson sa...

Gud vilken charmknutte.

Fisken sa...

Ehhh...undrar om inte jag har legat med hans syster? :-P

Jossan sa...

Men jisses vilken jobbig kille!

greken sa...

ÅÅÅÅÅ herregud hahahahahaha vilket pucko... vadå tuff kille! pussy!

Jo tjena sa...

Skrållan - Ja, fick den känslan också, att han förväntade sig att bli dumpad.

Lix matte - Haha precis!

Huskatt - En aning :P

Ulle - Du anar inte.

Fisken - Det här får du berätta mer om! :P

Jossan - En aning störig så här i efterhand.

Greken - Haha ibland älskar jag dig lite extra!

Anonym sa...

Folk...!