tisdag 19 augusti 2008

I'm in lööööööve

Japp, så är det, jag är kär i mina underbara vänner som alltid finns där när eder klant ska göra något. Listan kan göras lång på alla underbaringar jag har i mitt liv, därför, ingen nämnd - ingen glömd.

Numera har jag en installerad tv. Eeva plockade fram kanalerna, jag tittade på.

Idag fick jag även intervjun skickad till mig. Och jag måste säga, herrejävlar vad jag sa saker som jag egentligen aldrig har funderat över. Ska bara komplettera med några svar via mail, sen ser jag fram emot att läsa avhandlingen om något år.

Roligast igår var att jag sprang på Kusin Vitamin som jobbar i närheten av min lägenhet. Kusin Vitamin är alltid ett uppiggande inslag.

Nu ska jag placera mig i sängen och njuta av att se all skit som går på tv.

Inga kommentarer: