torsdag 28 augusti 2008

Jap, altl är verlkigen sokm vanligt

Jg är fulkl. Igen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du har det trevligt om dagarna..;)



Kul när det finns en tanke o betydelse med tatueringar=)

Ja visst, det är jättekul med allt praktiskt på utbildningen! O åtminstone mej passar praktiskt bäst.
På måndag går vi ut på praktik, ska bli riktigt kul!

Ne dom har inte direkt gjort om vid stationen här, men man får endast åka förbi stationen i en riktning nu för tiden (det har dom löst med skyltar). Dom har liksom tagit bort genomfarten.

Btw så kan du svara på kommentarerna i din egen blogg (o kke jag i min?=P)för jag går in o läser kontinueligt som det är nu=)

Jo tjena sa...

Du skulle bara veta hur trevligt ;)

Vad roligt! Hur länge ska du vara ute på praktik?

Men vad fan! Nu måste man väl köra runt halva Växjö för att komma dit man ska?

Anonym sa...

Hahaha=P

Ska vara ute 6 veckor. Började idag.

Ja typ. Plus att dom håller på o gräver upp gatorna på en massa ställen. Jag är grymt irriterad!

Jo tjena sa...

Gud vad kul! Trivs du på praktiken?

Nej men vad fan är det med Växjö och vägarbeten egentligen?

Anonym sa...

Alltid lite segt i början innan man hittar sin plats.. Men nu börjar jag komma in mej o trivas rätt bra!=)

Ja du det kan man ju undra!!