torsdag 21 augusti 2008

Nu är jag arg

Och då menar jag riktigt jävla arg.

Strax innan halv tolv ringde någon jävla "Anders från Åkersberga" som påstod att vi hade sex för lite mer än ett halvår sen. Fine, inte så mycket mer med det om det inte hade varit för den lilla detaljen att jag inte har haft sex med någon Anders i Åkersberga och speciellt inte på en camping som han påstod. Jag sa att han troligen hade ringt till fel Petra varpå han säger "men du är väl Petra Eriksson från Tingsryd och som bor i Stockholm?"

Sen flippade det ur. Han började babbla om att han hade drogat mig och snott hårstrån från min hårborste för att få mitt DNA och göra sig själv gravid. Visst, man kan skämta om vissa saker, men att "skämta" om att man har drogat ner någon annan för sex, vad är det för jävla idiot?! Och att ens komma på en sådan absurd sak?

För några minuter sen ringde det igen ch jag mitt pucko svarade rent automatiskt. Givetvis var det samma jävla idiot. "Petra, jag älskar dig. Peeeeeeeetra, jag ÄLSKAR dig!!!" skrek han i luren som om jag vore döv.

Ditt lilla jävla as, vem du än är så behöver du gå en kurs i vett och etikett. Dessutom, om du nu ska spela full för att ringa till en tjej, mitt i natten, som inte har en helvetes jävla aning om vem du är, lär dig då för fan att spela full med mer trovärdighet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka puckon det finns!!

Anonym sa...

Det känns rätt bra att vara tillbaka här igen. Ensamheten slår en ibland, men det finns många fördelar oxå. Kan äntligen komma igång lite mer med träningen igen, skolan är trevlig o så finns det många fina människor här med=)

O ja, vi får verkligen göra lite av varje på den här utbildningen. Just att den är så inriktad på det man vill jobba med gör ju att allt vi får göra är väldigt relevant.

Måste nog erkänna att jag inte har så bra koll på indisk mat..Men det får jag ju helt enkelt skaffa mej då=) Vad heter stället?

xixa sa...

Idiotmänniska!

Dante sa...

obehagligt ju!

/D