fredag 29 augusti 2008

Fler sådana dagar, tack

Igår var en väldigt bra dag egentligen. Jag var visserligen lite lätt bakis och fick för mig att gå in ett par nya skor när jag skulle shoppa, vilket jag bittert ångrar men dagen blev väldigt bra. Jag kom hem med fem par skor och lite annat nödvändigt efter att ha lunchat med Eeva.

Det blev mer eller mindre hem och vända innan jag susade iväg till Ikea med Jennie i hennes lilla lastbil. Väl på Ikea slog jag rekord, in och ut på under en timme. Det kallar jag effektivt teamwork. Sen lekte vi tetris i mitt förråd när jag skulle få in min gamla säng. Efter en massa skrattattacker och pusslande gick det.

På kvällen kom mr C över för att dricka vin. Det slutade med att han monterade ihop min nya säng, löste upp muskelknutor i min nacke och axlar samt gav mig en smakorgasm utan dess like när han plockade fram lite olika praliner. Jag var i sjunde himlen.

Inga kommentarer: