torsdag 21 augusti 2008

Nu kör vi igång!

Nu har jag haft lite ledigt och det känns om jag ska vara ärlig. Jag har behövt det här och nu känner jag mig mer pepp än vad jag har gjort under hela sommaren.

Nästa vecka blir det full rulle, skolan börjar igen och jag ska börja med ommålningen. Jag och L har troligen äntligen hittat en dag när han kan gå loss med diverse verktyg för att förverkliga mina planer om mer förvaring i sovalkoven.

Jag ska även börja träna kampsport, kendo, vilket jag känner mig himla pepp på.

I morgon är det dags för anställningsintervjun som jag fortfarande inte vet vilket jobb det gäller, men jag är Petra så jag lär charma dom totalt.

2 kommentarer:

Malinmupp sa...

Haha, jag har tränat lite kendo här i västerås! Det är skojskoj, asjobbigt och jag hoppas för guds skull att du har riktigt hårda fotsulor.

Jo tjena sa...

Åh, just det ja, det har du nämnt :D