onsdag 6 augusti 2008

Den stora nedräkningen har börjat

Det är 4 dagar kvar tills jag åker hem och inatt gör jag mitt näst sista pass på jobbet. Jag ska hem till Stockholm! Det är dans i kroppen när jag tänker på det. På fredag kommer några av mina syskon med familjer för att grilla lite.

Det känns dock inte lika dansant i kroppen när jag tänker på min packning. Jag fick knappt igen väskan när jag åkte ner, hur fan ska jag få med mig allt upp? Alla böcker får iaf stanna här nere tills mamma kommer upp, jag tänker mer på skor och andra kläder som jag har köpt under tiden här. Jag kanske ska pälsa på mig en massa kläder så att chansen finns till att få igen väskan? Och varför ska jag vara så jävla duktig på att shoppa för? Det är en förbannelse kan jag säga er.

Nä, om jag skulle pierca nacken kanske?

Inga kommentarer: