torsdag 25 augusti 2011

Dag 5

Eller, jag dör nog snart.

Femte dagen utan snus och jag börjar se ljuset i tunneln. Jag måste hålla mig aktiv, speciellt när tungan vandrar under läppen, över till min favoritsnussida och saknar prillan.

Idag bestämde jag mig för att jag och K ska åka till Köpenhamn, letat efter bra restauranger på andra sidan sundet och hittat så många att jag tror bestämt att vi ska bosätta oss i grötpratarlandet. Har dessutom varit duktig och skrivit en matlista eftersom jag ska börja träna på gym i morgon. Sen om jag följer den där listan återstår att se men ambitionen finns i vilket fall. Jag såg även över mitt sparande och pension men det fick mig att känna mig alldeles för vuxen så jag såg ett avsnitt av Voyager istället.

Vad får dig att känna dig barnslig?

2 kommentarer:

Fisken sa...

Oftast den femte ölen.
Eller tecknad film.

ullebengtsson sa...

Barnslig? Jag är aldrig barnslig.