fredag 31 juli 2009

Vad jag har gjort idag:

- Blivit väckt av R som var på väg hem från Pride Park och diverse efterfester halv sex. Snorfull var han också, gick inte så bra för honom att berätta om hur kvällen hade varit.

- Längtade till nästa års Pride då jag SKA vara med. Ska återuppta the Spanking Palace med Maria, sjunga schlager med Markus och fnittra på Paradise/Libra/Kattis/valfritt gayställe med Linus.

- Åt en stor frukost (ostmacka, filmjölk med vattenmelonsbitar, linfrön och solrosfrön)

- Packade lite

- Löste fyra ord i ett korsord

- Somnade på kökssoffan

- Åt lunch (stuvad mangold med stekt laxfilé)

- Peelade ansiktet

- Somnade framför tv:n

- Vaknade och somnade om

- Funderade på att duscha, klä på mig och sminka mig

- Somnade framför Simpsons x 2

Men nu jäklar ska jag ta mig i kragen! Det vankas bio ikväll, Sommaren med Göran, och jag känner att jag måste komma igång. Jag känner mig lite lurad på min lediga dag av min kropp faktiskt. Varför måste jag vara så trött just idag?

2 kommentarer:

Anna sa...

Berätta sen vad du tyckte om filmen=)

Jo tjena sa...

Den var helt okej faktiskt, var rädd för att den skulle kännas lite löjlig och överdriven men överlag tyckte jag den var bra =) Visst, lite förutsägbar men jag skrattade nästan hela filmen =)