torsdag 9 juli 2009

Man kan VISST shoppa sig lycklig!

Efter att fina systeryster K varit på besök igår begav jag och föräldrarna samt en lycklig hund oss iväg till Växjö. Jag skulle shoppa, mamma agera kassbärare, pappa dregla över lite verktyg och Gusten titta på folk. Tre tröjor senare (Hejja MQ:s höstkollektion!) köpte jag mig en hårfön. En fucking jävla hårfön. Antalet gånger som jag faktiskt har använt mig utav en fön kan jag lätt räkna på mina tio fingrar. Jag är helt enkelt för lat för att lägga tjugo minuter på föning utav mitt tjocka hår. Men jag blev så inspirerad när jag klippte mig sist och frisörskan fönade mitt bakhår lockigt. Jag inhandlade även en flaska med mousse, för det har jag ju inte fyra stycken som jag aldrig använder hemma. Onödigt köp? Kanske men jag känner mig så glad över min fina hårfön.

Nu ska jag fortsätta packa för om 25 timmar åker jag hem! Planerar även att fota under morgondagen för jag lär ha så överjävligt tråkigt på tåget att jag måste sysselsätta mig med något.

Inga kommentarer: