söndag 12 juli 2009

Jag vill inte tillbaka!

Dom senaste dagarna har varit som balsam för själen. Det har varit goda middagar, träffa vänner och myst med R. Igår gick vi en massa timmar på stan, lunchade, mer promenad, bio, lite till promenad och sen middag på Söder.

Jag kommer sakna R något otroligt dom här veckorna. Jag kommer sakna hur han bär min handväska i någon timme utan att klaga, att han frivilligt går in i inredningsbutiker utan att jag frågor, att han stannar vid skoaffärer utan att sucka.

Jag kommer sakna hur han gör konstiga saker med mig på stan utan att bry sig om vad andra säger. Igår när vi tittade på en meny utanför en restuarang tog hanen bit av mitt hår i munnen, tuggade lite och sa "muuu, jag är en ko!" Det kommer kännas tomt utan honom.

Det är bara ca tre veckor tills jag kommer hem och jag längtar redan.

Inga kommentarer: