söndag 19 juli 2009

Jag tror att jag lever

Helgen är över och fy fan vilken helg det har varit. Kaotiskt, jag har kokat av ilska och blivit uttråkad av regnet.

Shoppat har jag också gjort, via nätet. Klickade hem lite hudvårdsprodukter. Och nej, jag shoppar inte mycket. Jag har bara ett stort konsumetionsbehov. Typ.

Jag och Gusten har varit ute på promenad i över en timme. Satan i gatan vad ont i halsen det gör. Men Gusten fick så mycket beröm av en främling att vi höll på att spricka av mallighet.

I skrivande stund sitter jag och Linus och spånar på ett RFSL Ungdom Stockholm ska hålla i förhoppningsvis. Går det i lås i höst kommer det bli så in i helvetes bra. Lita på att jag kommer skriva mer om det här i höst. Just nu är det bara på spåningsnivå och därför blir det lite hemligt ett tag till.

2 kommentarer:

Laura, mamma till Kasper sa...

Man kan aldrig shoppa för mycket :D

Laura, mamma till Kasper sa...

sv: Aaah jo det skulle ju kunna stämma :)