fredag 24 juli 2009

Trippelt födelsedagsfirande

Eftersom att både min mamma, kära systeryster K med dotter fyller år i dagarna (och har gjort) blev det ett litet baluns. Jag satt iofs mest och drack vatten när jag inte skrattade så att den alkoholfria cidern sprutade eller gav systerdottern tips på ansiktskrämer. Trevligt var det iaf trots att jag kände mig risig.

Kvällen avslutades hemma hos systeryster A där jag för tillfället huserar med lite hummer och kräftor. Syndigt gott. Samtidigt gjorde jag listor i huvudet på saker som jag ska bunkra upp med. Nya rengöringsmedel tex som jag hittat i olika former. Det är egentligen hemskt hur lycklig man kan bli för att Vim har kommit i geléform och i nya dofter.

Jag kastade även fram idén om en göteborgsresa till R idag. "Men det är ju fullt av göttlaborgare..." fick jag till svar och ett löfte om att det här kommer vi få förhandla om. Han är säkert bara rädd för att jag ska våga åka fler karuseller än honom på Liseberg.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Jisses så du kalasar å orkar. Respect.

xixa sa...

vad ska man med rengöringsmedel i geleform till..? O_o