torsdag 2 juli 2009

Jag saknar...

Nu vill jag hem! Om åtta dagar åker jag hem i ett par dagar men det känns som en evighet dit.

När jag och mamma var iväg för att handla såg jag någon som liknade Linus. Åh vad jag vill dricka en kall öl på en uteservering med honom! Jag längtar efter min Grek, min Nykteristfinne och alla andra fina vänner. Jag saknar min underbart vackra älskade R så jag knappt vet vart jag ska ta vägen.

Jag saknar Stockholm, min lägenhet. Jag saknar att kunna ta mig överallt när jag vill. Jag saknar all trafik, alla människor. Jag saknar på snudd Dödens gång.

Fy fan vad svårt det kommer bli att åka tillbaka till Tingsryd sen.

8 kommentarer:

Fisken sa...

Ha, ha, ha! Jag käkade lunch på Vanadisplan idag. Skitvarmt och sådärlunch...Överskattat. ;-)

Anna sa...

Förstår hur det känns=( Du är alltid välkommen till Växjö på fika eller andra terapiaktiviteter när du behöver=)

xixa sa...

När är du i sthlm dåååå??

Och varför är du aldrig onlineeeeeeeee!

Jo tjena sa...

Fisken - Käft.

Anna - Vad snäll du är =) Gör gärna något snart igen =)

xixa - jag åker hem nu nästa helg ett par dagar, sen i början av augusti.

för att jag jooooooobbar!

xixa sa...

för jag funderar på att åka til sthlm några dagar nästa helg :P men du kanske har fullt upp att ta igen tid med din kära kan jag tänka ;)

Jo tjena sa...

xixa - jo vi har, eller han snarare, har planerat en del :P Men när kommer du till sthlm näst?

Anna sa...

Vad trevligt=) Då får vi se till att planera in nåt snart!

Mångmamma sa...

Själv är jag en exilstockholmare som flyttat åt växjöhållet.
Kan inte påstå att jag saknar något, inte ens stressen!