måndag 6 juli 2009

En gång klippte jag mig (och en massa andra bilder)

I Tingsryd kör man inte bil
där åker man häst och vagn.
Det blev fika hos mormor och morfar.
Nu hickar jag kolsyra.
På väg till föräldrarna undrade jag
hur man kan glömma ett par foppa-skor.
Eller så insåg någon sitt misstag.
Jag klippte mig också hos min frisör.
Nu är jag nöjd.
Tre veckor av kaos.
Aldrig mer kommer mina föräldrar glömma
att bereda plats åt mina kläder.
Jag bakade också.
Varför utstår jag detta lidande frivilligt?
Parfymen är dock njutning.

6 kommentarer:

Nykteristfinnen sa...

haha rummet såg ut som min hytt :D :D :D

Fisken sa...

Tingsryd? Är inte det där KD ledaren eller förre KD-ledaren huserade?
Sv: Tack för dit stöd förresten! Jag vet att jag överreagerar men jag kan inte hejda mig.

Anonühm sa...

Ursäkta en fånig fråga, men vad är lidandet? Om det är Acern så kan du väl stänga av? ;)

Jo tjena sa...

Anonuhm - Du har varit borta från Sverige för länge, det är Blondinbella som är lidandet inte Acer ;)

Jo tjena sa...

Nykteristfinnen - Jag förstår dig :P

Fisken - Jo, förra ledaren tror jag det var som huserade här i krokarna ett tag

fisken sa...

Sv: Hmmm...då är du nästan kändis ju? :-)