måndag 14 april 2008

När Petra lagar mat...

...kan allt hända.

Jag tänkte vara smart och göra en liten lunchlåda till i morgon innehållande en mumsig kycklingpaj. Så nu sitter jag här med ett öga som är svullet pga att jag kliade mig med lökfingrar, hack i två av mina nyfilade naglar efter kycklinghackandet. Jag lyckades även få ett brännmärke på ena bröstet. Ja, ni läste rätt, ett brännmärke. Jag vet inte hur det gick till men en kycklingbit hoppade till och studsade mot bröstet. Det är inget jag rekommenderar att testa.

Det är tamigfan bäst för pajen om den är den godaste någonsin!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara dig sånt händer.. =P
Haha... Vart den nåe go då??

Anonym sa...

Haha men så är jag ju Petra också ;) Jo, den blev väldigt bra faktiskt =)

Anonym sa...

Ja det var ju bra iaf.. =P
Jo men precis, Petra vore inte Petra utan en massa klanterier och olösliga mysterier, som varför tekniska saker alltid ska krångla med dig.. ;P

Anonym sa...

Jag tror att världens alla tekniska saker har bildat en hata-petra-klubb.

Anonym sa...

Lök i ögat har jag aldrig provat, däremot hackade jag piri piri för någon dag sen och fick det på mindre bra ställen. Jag lyckades klia mig på näsan vilket jag gjorde att jag 10 sekunder senare bittert ångrade det och trodde jag skulle nysa bort mina bihålor :) Det finns värre ställen att få chilli på, jag vet. Men det är en annan historia :P