måndag 14 april 2008

Jag är pepp!

Efter lite överläggande med Eeva aka Nykteristfinnen bestämde jag mig för att vinka hej då till blogg.se efter 1½ års bloggande och gå över till blogspot. Förhoppningsvis slipper jag allt krabb som jag hade på blogg.se

Det var fakiskt en känslosam stund... Konstigt egentligen att man kan ha sådana känslor för sin blogg. Eller nej, det är inte så konstigt egentligen, jag lät bloggen blev en del av mitt liv. Kanske går att föra över gamla inlägg till den här nya bloggen? Vi får se. I mina öron låter det otroligt tekniskt och jag är inte känd för att vara teknisk.

Varför det blev Jo tjena? Någon italienare hade reggat mitt nick, Angelio och eftersom att "jo tjena!" är den fras jag oftast säger blev det naturligt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din nya blogg :D Hoppas ni får många lyckliga år ihop :P

Anonym sa...

Tack så mycket ^^

Moppa sa...

Grattis till nya bloggen :).
Och man driver ju självklart sin egen blogg så kan man lösa de problem som uppstår själv ;).
Och så slipper man reklamen också!
Ha det gott.
Kram Mupp.
http://www.moppa.se

Anonym sa...

Mupp, nu tycker jag att du ska vara snäll, du vet att ska jag driva min egen blogg kommer inte det sluta speciellt bra ;) Kram på dig mupp

Anonym sa...

Jag hittade tamefan hit också.. =P
Pöss o göll på dig galning...
//Maria Den pervers.. =P

Anonym sa...

Haha yey, Maria, bloggen vore inte fullständig utan dig ;)

Anonym sa...

Nä jag vet.. =P
Funderar faktiskt på att skaffa en egen blogg, vet att jag har en men orka med den mer typ... Hihii... Vill börja om på nytt.. =)

Anonym sa...

Ja, gör det maria, vi kan bli bästa bloggkompisar ;D