torsdag 17 april 2008

Vem vill rida in mig?

Jaha, här sitter jag då, tjugo över nio på kvällen och inser att jag ska lämna in en rapport i morgon. Det känns inget vidare jag kan meddela. Även om rapporten inte är så omfattande hade jag ställt in mig på en lugn kväll tillsammans med TV:n. Istället blir det jag, en bunt med anteckningar och Jack Johnson. Herr Jackson i sig är inte fy skam.

Idag fick jag även veta att jag är höst enligt färganalysen Anethe gjorde. Varma färger för min del alltså. Och ingen svart. 75% av min garderob går bort alltså. Micke tyckte att jag sa att jag är häst och tyckte att jag nog skulle passa bra i en lädersadel. Jag ville mer satsa på ett snyggt träns med fina tyglar.

Rapport var det ja...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan.

Oj...vad vill du man skall svara på det?

Klart man skulle vilja det.Men är rädd att man skulle ha grava komplex och prestationsångest av att rida in dig....

När du är en så perfekt,ett naturens underverk..

Dröm nu vackra drömmar om fluffiga moln och rosa kaniner .

Jo tjena sa...

Haha perfekt? Tack du anonyme, jag behövde skratta lite.

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Det där med trens och fina tyglar.. Jo,jo.. Men sen är du ju kinky också... ;P

Puss o kn*ll hjärtegull

Jo tjena sa...

Maria - fram med ridspöt bara ;)