söndag 27 april 2008

Dagen efter

Jag mår mindre bra idag. Konstigt egentligen med tanke på att jag inte drack speciellt mycket igår. Det är ett faktum - jag börjar bli gammal och blir bakis hur lätt som helst.

Grymt roligt igår var det iaf. Och som det lilla charmtroll jag är charmade jag till mig lite massage. Det var välbehövligt.

Temat igår på festen var tydligen "så här kommer ni aldrig få se mig igen"- något jag och nykteristfinnen uppfyllde väldigt bra, hon hade klänning på sig och jag hade gjort en fin frisyr. Något jag inte tänker göra igen efter allt krabb jag hade med håret igår.

Eeva, den nyktra hårdrockaren, och jag hade en liten dragkamp igår, huruvida vi skulle lyssna på hårdrock eller pop. Efter två skivor med hårdrock fick jag iaf välja två poplåtar ur den fina playlisten jag gjorde till henne. Jag låg i massivt underläge tills Mats med kompis kom förbi för att äta glass med en massa godsaker jag och Eeva hade svängt ihop.

Och ni kan vara lugna, det kommer läggas upp lite idolbilder från festen inom kort.

Inga kommentarer: