tisdag 5 juni 2012

Semesterläge

Jag känner mig verkligen skittråkig just nu. Har ett par veckors semester, som jag spenderar med att ligga i soffan och tycka synd om mig själv.

Eller ja, det är väl inte hela sanningen. Jag kikar i olika broschyrer för att hitta vigselringar. Jisses vilken djungel det är. Vet ni hur många varianter det finns? Och vet ni  hur många varianter jag inte gillar? Det är inte lätt att vara kräsen alltså.

Men, det känns som om allt går på tomgång här i bloggen. Jag behöver lite input. Vad vill ni läsa om?

2 kommentarer:

miss universum sa...

alltså, vad AVIS jag blir! soffan är ju bästa platsen, ja, näst efter sängen. så jaghar ett lästtips för dig där du ligger:

http://kvinnopartaj.wordpress.com/

enjoy!

Gaymasen sa...

Kan inte vara lätt med vigselringar inte. Är som en hel djungel, haha.
¨
Och tack! Några fina ord iaf som värmer i mitt magonda. Usch har sådan ångest över bloggflytten att jag bara vill stänga ner alltihop och sticka. Men det blir väl bättre. Hoppas jag. Annars byter jag bara tillbaka. :)