fredag 8 juni 2012

Hujedamig!

Har jag sagt att jag ska campa nästa helg? Jorå serru, jag och sambon ska till Kolmården och fick för att det kunde ju vara mysigt att bo i tält. Mm eller hur.

Det var innan jag tänkte på hur svårt jag har för att gå på offentliga toaletter, att kissa ute i det fria går inte. Herregud, vem vet vad man kan få in i sina skrymslen? Sen var det det där med att få upp tältet. Varken jag eller sambon är speciellt tekniska utav oss. Och jag är inte speciellt tålmodig. Vi kan inte ens skruva ihop en möbel tillsammans, hur ska vi få ihop ett tält?

Det allra största problemet är dock det här med el... Det kommer bli många rundor med bilen för att kunna ladda våra mobiler.

Vad ska man packa egentligen? Flanellpyjamas? Gud, jag måste skriva en lista!

Inga kommentarer: